Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz w nienaruszonym stanie zwrócić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym celu:
1. Napisz do nas e-mail na adres hello@chocotales.pl podając:
- numer i datę zamówienia
- informację które produkty ze swojego zamówienia zwracasz
2. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy dostępny tutaj
3. Zapakuj produkty w bezpieczny dla nich sposób, dołóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odeślij (na własny koszt) na adres:
Kamionkowska 9/27 03-805 Warszawa, e-mail hello@chocotales.pl, tel. 512 157 541
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej.
Alternatywnie możesz też przynieść zwracane produkty do naszego lokalu na ul. Ząbkowskiej 13/13A w Warszawie, w czasie jego otwarcia (zob. informacje dostępne w zakładce Lokalizacja i kontakt).
4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze w sposób, z którego skorzystałeś/aś przy zakupie (lub na numer konta wskazany w formularzu)
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. W tym celu
Napisz do nas e-mail na adres hello@chocotales.pl podając:
- Problem, który napotkałeś/aś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy lub zwrot pieniędzy.
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się w zakładce Regulamin sklepu.
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji napisz do nas!